Si marmota invelea ciocolata in staniol…

Magazin Salajean 20 martie 2008 0

De obicei, cand incepe un nou calup publicitar in timp ce urmaresc un program TV, schimb canalul. O reactie probabil des intalnita in randul telespectatorilor. Si totusi, chiar si asa, nu pot evita asaltul reclamelor, al publicitatii in general. Canalul TV se poate schimba mai usor, dar ce te faci cu panourile publicitare, reclama de la radioul din masina (pe care nu o poti schimba foarte usor daca esti si sofer), mash-urile, banner-ele si alte cuvinte si metode provenite din industria publicitara americana. Toate te bombardeaza, zi de zi si ceas de ceas, cu produse care mai de care. Crema care scoate ridurile chiar daca ar fi mai mari decat Marele Canion, vitaminele care te salveaza de ciclul birou-pat, birou-pat, biropat, samponul dupa care parul creste negru, des si cret, samponul care descreteste parul, vaca mov ce ne da ciocolata pufoasa. Si, nu in ultimul rand

Comentarii

comments

Lasa un Raspuns »