Zalăul a depășit Timișoara și Târgu Mureș la cumpărăturile de Black Friday

Comerciantul – gigant eMag a înregistrat, de „Black Friday” 2019, comenzi în valoare de peste 499 de milioane de lei și mai mult de 10,8 milioane de vizite online, arată datele companiei, publicate recent. La ediția din 2019 a campaniei reducerilor, peste 56.000 de clienți au comandat pentru prima data de la eMag, iar mai mult de 42 la sută dintre comenzi au fost plătite online cu cardul bancar, în creștere de la 34 la sută, comparativ cu anul 2018. Valoarea totală a produselor comandate de pe eMag a depășit 499 de milioane de lei, în timp ce numărul vizitelor online a ajuns la 10,8 milioane, cu aproape un milion peste datele din anul anterior. În acest context, peste 76 la sută dintre vizite au fost de pe dispozitivele mobile. „În evenimentul Black Friday din 2019, am marcat mai multe premiere: livrări în peste 250 de locații easybox, creșterea plăților online la peste 42 la sută din total și un trafic de peste 10 milioane de vizite într-o singură zi.

Aceste lucruri ne arată că evenimentul a ajuns la maturitate, iar numărul impresionant de oameni care au fost alături de noi arată o încredere crescută și orientarea către cumpărăturile făcute din confortul casei”, declara Iulian Stanciu, CEO eMag. În coșul de cumpărături al românilor, cu ocazia „Black Friday”, și-au făcut loc: 147.000 de produse pentru casă, 100.000 de electrocasnice mici, 79.000 de produse pentru îngrijire personală, 67.000 de articole de modă, 60.000 de televizoare, 49.000 de jucării 48.000 de telefoane, 39.000 de anvelope, 24.000 de laptopuri si 14.000 de aparate frigorifice.

Topul localităților reședință de județ, după numărul de produse comandate, este condus de Cluj-Napoca, urmat de București, Iași, Alba Iulia, Miercurea Ciuc, Sibiu, Brașov, Zalău, Timișoara și Târgu-Mureș. Astfel, municipiul Zalău este pe locul 8 din 103 (lista cu toate municipiile din țară) și din 41 de reședințe de județ. Conform eMag, comanda cu cele mai multe produse a fost plătită online cu cardul și a conținut 53 de articole, în timp ce comanda cea mai complexă a fost plătită tot online, prin card, și a conținut produse din 31 de categorii diferite, printre care articole de îngrijire locuință, electrocasnice mici, ustensile pentru bucătărie și articole de voiaj.

 

 

 

Leave a Comment