Secretele celor mai de succes afaceri

Se spune că o afacere crește în aceeași manieră în care progresează nivelul și mentalitatea proprietarului.

La o simplă analiză a celor mai de succes afaceri, acestea au fost capabile de a se adapta nevoilor pe care le-a prezentat piața, clienții și diferitele cerințe tehnice.

Mai multe despre aceste aspecte ne pot spune experții în marketing online, E-Advertising.

Cu o experiență de peste 5 ani și un portofoliu de mai mult de 700 de clienți mulțumiți, această firmă a devenit un reper în rândul business-urilor de succes la nivel național.

Care este principalul aspect caracteristic unei afaceri de succes?

„Cel mai important aspect ce este definitoriu pentru un business prosper este adaptarea. De exemplu, odată cu dezvoltarea internetului la nivel mondial și creșterea numărului de utilizatori la peste 3,6 miliarde, mediul online a devenit o piață cu un potențial fantastic.

Ce au făcut afacerile de succes? S-au mutat către această sferă, s-au integrat și s-au adaptat nevoilor pe care le prezintă clienții. Se poate observa foarte ușor că orice mare business este prezent pe internet.” a declarat Eugen Șotropa, CEO E-Advertising.

 

Sunt foarte bine organizate

Orice mare companie este caracterizată de o bună organizare și structurare. Acest aspect trebuie să se regăsească și în site-ul de prezentare sau magazinul on-line pe care îl deține.

„Imaginea unei firme se reflectă în felul în care arată website-ul, la modul în care acesta este organizat și calitatea informațiilor care se regăsesc acolo.

De exemplu, un potențial client va trebui să înțeleagă cât mai repede beneficiile pe care le oferă produsele sau serviciile oferite, să găsească informațiile despre acestea, despre condițiile de cumpărare, datele de contact și într-un final să aibă parte de o experiență plăcută, caracterizată de simplitate și rapiditate.” a declarat Patricia Andrieș, Asistent Manager E-Advertising.

Atenția oferită la detalii

În condițiile în care concurența devine din ce în ce mai acerbă, elementul ce face diferența între succes și eșec este atenția oferită până și celor mai mici detalii.

Din punct de vedere tehnic, acestea pot fi diverse, spre exemplu viteza de încărcare a paginii.

Pagespeed-ul a devenit un detaliu care poate face diferența în alegerile pe care le ia un utilizator. În cele mai multe cazuri aceștia vor părăsi site-ul dacă viteza de navigare este una redusă.

Practic, fiecare secundă în plus înseamnă o scădere din punct de vedere al traficului, ceea ce duce implicit și la o scădere a vânzărilor.” ne-a împărtășit Daniel Şuiu, Manager Departament SEO E-Advertising.

Afacerile de succes sunt atente la schimbări

Modificările au loc în permanență. Observarea acestora și înțelegerea impactului pe care îl pot avea trebuie să se reflecte în acțiunile întreprinse.

Un foarte bun exemplu în acest sens este faptul că numărul de utilizatori al diferitelor gadget-uri, precum smarthphone sau tabletă, l-a depășit pe cel al utilizatorilor de laptop-uri sau PC-uri.

Ce înseamnă acest lucru? Pentru ca experiența utilizatorilor să fie la fel de bună, un website trebuie să fie adaptat și să fie redat la fel de pe orice astfel de dispozitiv. Cu alte cuvinte, un site trebuie să fie mobile responsive (mobile friendly).

Afacerile de succes domină topul motoarelor de căutare

Dacă vei căuta un anumit produs sau serviciu vei observa că în rândul primelor afișări se vor afla cele mai relevante rezultate, cu alte cuvinte cele mai importante firme care pot oferi acele lucruri. Acestea au parte de un trafic ridicat ce va fi convertit, în cele din urmă, în clienți.

 

Cum reușesc acestea să domine topul motoarelor de căutare? Răspunsul poate fi găsit în prima carte dedicată acestui subiect scrisă de autori români și intitulată chiar „Domină topul motoarelor de căutare”, avându-i ca autori pe Eugen Șotropa și Andrei Ursachi, co-fondatori E-Advertising.

Acest lucru se bazează pe procesul de optimizare sau SEO (Search Engine Optimization). Optimizarea este un proces foarte detaliat, dar cu rezultate sigure și de lungă durată. Pentru cei care doresc să ofere propriului site cele mai bune condiții pentru a crește afacerea, echipa E-Advertising le stă la dispoziție cu un audit SEO și consultanță gratuită, în cazul în care este nevoie de câteva sfaturi. Mai multe detalii despre acest aspect și multe altele se pot găsi folosind următoarele date de contact:

E-Advertising

Str. Mărășești, nr. 18, etaj 1, Suceava

Orar: Luni – Vineri, între orele 08:00 – 17:00

Telefon: 0732 941 354

E-mail: office@e-advertising.co

Leave a Comment